vimsan71

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Veronica Rosqvist - 25 december 2014 14:03

Med julen- lika skönt är det efteråt... När lugnet lägger sig igen och inga "måsten" finns. Ja, jag vet att jag skapar mina alldeles egna måsten. Julaftons förmiddagen började med att jag haffade mina bonusbarn halvvägs ut genom dörren när dom kom in och vände för att dom skulle öppna den traditionella tidiga klappen tillsammans. Lovisa fick jag hetsa ner så hon skulle hinna innan K & Li drog med mor sin. Lä Klappar öppnades och dom iväg... Sen när alla var samlade så var det jullunch och prat. Så mysigt. Inser att klockan börjar bli mycket och klappar ska delas ut innan Lovisa ska till faster med pappa och resten av hans släkt. Han ringer innan allt är öppnat så Lovisa får skynda lite och han fick vänta lite... Lilla M började med sitt paket som var både svårslaget och svårinslaget. Den skulle provsittas även. Invigning sker i Bjurs. Hursomhelst så var det mysigt att ha alla samlade och träffas innan det var dags för jobb 16-22. En riktigt God Jul blev det som avslutades med midnattsmässa i vår kyrka. Svärmor var med dit och henne har vi kidnappat i natt. Hon fick provdricka vin ur mina fina glas som jag fick av maken <3 Hoppas alla haft det bra BRB

Nu äter jag upp det sista av svärmors ljuvliga sill, hon håller nog just nu på att göra ny till mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards