vimsan71

Alla inlägg under februari 2017

Av Veronica Rosqvist - 1 februari 2017 06:51

I drömmarnas värld, fast det kändes så verkligt och som om jag ändå var vaken. Jag vaknade även till emellan, kollade på klockan och återgick till där vi var. Vår lilla älskade änglabebis var hos mig... Hon var jätteglad och skrattade, kramades och hoppade i lerpölar i regnet så hon blev alldeles smutsig. Hon berättade att hon mår bra nu. Att allt det onda är borta. Vi ska inte vara ledsna mer. Vi kunde inte göra mer för henne än vad vi gjorde sa hon, hon hade det bra hos oss. Hon sa att hon älskar oss och finns alltid här. Tror ni jag vaknade leende eller?! Jag älskar att drömma om våra nära på andra sidan. Brukar ibland drömma om min kära farmor också och det är ju deras sätt att kontakta oss. Blir lika lycklig varje gång <3

Jag kommer skriva om nya barnbarnet också- så småningom... Ni kommer ledsna på mitt tjat om hur underbar hon är, lilla Hungran <3 Ta hand om er mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards