vimsan71

Alla inlägg under juli 2014

Av Veronica Rosqvist - 31 juli 2014 07:58

Vi har varit på Gyllene Svinet i Vallby och där spelade Johan och Håkan. Dom är ju så rackarns bra. Rockade loss till in på småtimmarna i lördags. I måndags kom släkten från Tärnsjö hit och sov över i husvagnen, trevligt som alltid. Tis till ons var vi hos goda vänner i Ryssbo. Ikväll ska vi träffa vänner som bor i Grillby. Miranda fortsätter krya på sig så gott hon orkar. Pratar med sin mormor i telefonen. Så mysigt! Det talas om permis... Håller tummarna!! Snart har dom varit där i 1 månad.... :( BRB

Av Veronica Rosqvist - 27 juli 2014 21:54

Verkar gå åt rätt håll nu. Förhoppningsvis är det rätt medicin. Idag har vi inte gjort så mycket. Vi blev bjudna till vänner på mat igår och pubsväng i Vallby med Johan & Håkan som underhållare. Dragkamp i långklänning, fixade naglar och sandaler... Det gick det med ;)) Ont i armarna idag. I morgon ska utväxten på naglarna grejas. Sen kommer släkten från Tärnsjö hit och bor i våran husvagn :)) BRB

Av Veronica Rosqvist - 26 juli 2014 00:49

Efter massa djupdykningar så känns det som det finns en plan för lilla M. Just nu får dom ställa vilken jäkla diagnos som helst så länge hon är stabil. Älskade älskade barn <3 Med alla prover som togs idag så borde bilden klarna... BRB

Av Veronica Rosqvist - 24 juli 2014 22:40

Haft härliga dagar i Tärnsjö med bad, god mat och dryck och väldigt gott sällskap. Uppladdning inför detta besök hos min lilla sjuka älskling som behöver sin mormor när hennes mamma laddar sina batterier. Hon verkar ha det väldigt mysigt och det är hon så väl värd. Livet som ensamstående med barn är inte lätt. Det här är det ingen som inte har varit med om det som förstår. Det verkar nu som att dom kommit på varför hon mår som hon gör lilla M. Hoppas i jössenamn att det är dom dom tror så hon får rätt hjälp och kan må bättre så dom till slut får komma hem. Det är så jobbigt att vara så maktlös, inte kunna göra nåt åt det som sker. Jag kan bara finnas till hands och fortsätta med det jag gör. Det kommer jag göra. Lillfisen är värd att kämpa för, det är en härlig unge!! <3 BRB

Av Veronica Rosqvist - 22 juli 2014 10:28

Paula, Lovisa och jag åkte till Uppsala igår. Så mysigt mitt i allt att vara alla vi <3 mycket tok och skratt blev det och lite nästangråt- börjar vi så finns ingen hejd ;) EEG-t var lite bättre, det är bra! Hur bra vet vi inte. Vi vet egentligen väldigt lite om alltihopet... Åker förbi en sväng idag med med rena kläder och annat smått och gott som jag tvättat. Sen har vi ev plan på Rullsand om plats finns. Då är vi fortfarande i krokarna om vi ska åka till Uppsala. Verkar inte bli nåt Gotland tyvärr... BRB

Av Veronica Rosqvist - 21 juli 2014 16:33

Vilket åskväder. Slog ner på 2 ställer. I Klarbo och vid Nordia hallen. Hatar åskan!! Nu har jag gråtit och kramats gråtit mer och kramats ännu mer. Jag är redo för ännu mer Miranda nu! Paula kommer snart och hämtar mig och Lovisa. Fantastiska 4an ska styra upp 5an ;) BRB

Av Veronica Rosqvist - 21 juli 2014 13:17

Nu ligger hon nerdrogad och får vila från allt skit. Tufft det med men det kan inte bli värre nu. Jag vill inte skriva ens här vad exakt som hänt. Vill man veta får man höra av sig. Om alla mina tårar kunde bota så vore denna lilla jäntunge den friskaste av oss alla. Nu hjälper ju inte det så det är bara att rycka upp sig och finnas till hands. Göra nytta och finnas till hands. Det är alltid värst att lämna. Lättare att vara på plats hur tufft och jävligt det än må vara. Att inte få krama och stryka panna, kanske lugna lite är värst. BRB

Av Veronica Rosqvist - 20 juli 2014 11:49

Nyduschad, masserad bebis sover gott på sin mormor. Ljuvligt! Jättetrött är jag men det är det värt! :) "Den där Fredrik" har ringt igen och så även förra veckan tydligen... Frågar efter Denise... Idiot! Snart dags för käk igen om det finns nån... Altheran slut i hela huset :(( Denise får fixa egen att ta med... BRB

Ovido - Quiz & Flashcards