vimsan71

Alla inlägg under mars 2017

Av Veronica Rosqvist - 10 mars 2017 19:10

Försvann så tog hon även blogglusten med sig. Hon är i tankarna varje dag och hela tiden. Vissa dagar är fortfarande gråtiga, det är mer sällan nu.
Idag var hennes lillasyster på besök och jag fick den stora äran att ha henne alldeles för mig själv för första gången. Mamman skulle till stallet, det kan hon hålla på med ;)
Liten fick magtjorv efter ca 1 1/2 timme. Då blev det magmassage och massage på en punkt på fötterna som har att göra med matsmältningen. Det har vi lärt oss av en god vän och "häxa" (självutnämnd) som kan massa hokuspokus. Då blev liten lugn utan att mormor behövde traska huset runt. Sen sov hon som en stock på mig och var som en trasa när hennes mor kom.
En del samlar på frimärken- jag tror barnbarn är mer min grej ;)) Kram på er. Kan inte lova att jag snart är tillbaka...

Så fin liten. Inte ens när jag lade ner henne reagerade hon <3

Ovido - Quiz & Flashcards