vimsan71

Alla inlägg under november 2015

Av Veronica Rosqvist - 23 november 2015 13:29

Förkylningsbaskilusken har hittat mig med :( Jobbar kväll imorgon och hoppas det funkar. I övrigt lunkar vi på framåt den 25e igen. Det innebär en olustkänsla i hela kroppen med inslag av ångest. Du fattas mig så galet mycket lilla fisunge <3 Vi ses i Nangijala och i mina drömmar <3<3<3

Av Veronica Rosqvist - 14 november 2015 02:52

För en gammal mormor som inte kommer/ vill släppa taget. Nånsin!! Dop för våra grannars barn, våra barn sjöng även. Samma kyrka, samma präst och "tryggare kan ingen vara" , samma psalm. Samma mormor och samma barnbarn som dyker upp i tanken. Jag hamnade för en stund på en begravning, istället för ett dop. Jag kommer och vill aldrig glömma den finaste gåvan jag fick, som rycktes ifrån oss allt för tidigt. Finaste, goaste Mirandan- du fattas mig!!! I kväll har vi träffats igen, några av oss som var med när jag fick det fruktansvärda beskedet. Det samtalet som INGEN vill ha.

Jimpas kusin med fru och våra grannar, som åkte hem och sen tillbaka för att hämta oss i Tärnsjö. Vi har pratat massor ikväll om vår lilla och M & K' s sin som dog 18 år i en skoterolycka. Man kommer älta tror jag tills man dör för man kommer aldrig över det. Att barn/ barnbarn lämnar in före oss är så satans orättvist. Det blev ett abrupt slut sist i Tärnsjö och vi har träffats igen ikväll, det känns fint och nu snarkar maken högt och lämnar mig sömnlös, nä jag hade nog ändå inte sovit så bra i natt... Men jag har en plan på att förkroppsliga en del av det jag hade med mitt förstfödda barnbarn. Ta hand om er där ute, man vet aldrig vad som händer. <3

Ovido - Quiz & Flashcards