vimsan71

Alla inlägg under december 2016

Av Veronica Rosqvist - 23 december 2016 17:07

Är kopplade till dig och saknaden kommer över en. Nu när det blir helg och det är för mig barnens helg, ja då fattas du mig extra enormt mycket. Ljusen lyser fortfarande vid din gravsten, men jag vet att du inte är där. Du är på resande fot. Det sköljde över mig som en tsunami nu när Paula skriver och frågar om vi kan ta en promenad till graven imorrn för hon har köpt en julklapp åt dig. I år har jag inte pyntat lika mycket som vanligt, det har varit så mycket annat som tagit min tid och ork. Det är inte detsamma att fira jul utan vår lilla nissa som var med förut heller. Nu kommer det ju en ny bebis till nästa julfirande som tar bort de dystra tankarna till viss del- vårt andra barnbarn. Det kommer göra att vi ruskas om och vilja ha tomte och extra allt. Så varmt välkommet men minnet av dig lever kvar. Vi glömmer dig aldrig älskade lilla fisunge <3 God Jul- vi ses

Ovido - Quiz & Flashcards