vimsan71

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Veronica Rosqvist - 18 december 2014 00:01

Och vimsat runt, min kollega var lite på samma nivå som jag (ev snäppet värre). Dagen har känts aslång men det är väl mest för att jag inte är kry. Imorgon är det full fart: klipptid 9, möte 10 med LSS och VH assistans (tror jag, tiden är inte bekräftad än). Vi har tydligen lyckats få ihop 25 sidor om lilla Ms behov. Galet! Efter det kommer min äldsta och hämtar mig och lilla M för vi ska vara husvakt åt dom när skadedjursutrotarna kommer på em. Späckat schema! Ser fram emot sovmorgon på fre... Ev. Jag kan ha missat nåt, det är nåt varje dag annars. Nästa år kan bara bli bättre än detta- det känns som allt vårt arbete i motvind detta år måste ha ett slut eller åtminstone lugna sig lite. Medvind nu tack!! Glad ändå för mina nära och kära som står ut med allt. Det är mycket trevligt i detta med såklart! Det hoppas jag ju i jössenamn ni märkt. Stundtals övermäktigt och man hyperventilerar i sovrummet i total ångest och maktlöshet- för att i nästa stund må oförskämt bra och vara så nöjd. Det mesta har såklart med lilla Ms mående att göra men även i hennes bästa stunder kommer en tsunami och drar med mig ner i avgrunden. Lilla älskade unge- vad kommer vi hamna? Ovissheten är hemsk ibland och ibland en räddning. Att inte veta kan vara bra även. Oavsett vad så blir du aldrig av med din mormor <3 BRB

Ovido - Quiz & Flashcards