vimsan71

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Veronica Rosqvist - 1 december 2014 16:55

Med VH assistans. Det går framåt. Lilla M kom och pratade med i mötet ;) Somnade dock mitt i konversationen och vaknade efter den, jätteslemmig och hostig. Fick alla mediciner vi kan ge mot det och ut kom det!! Mitt i telefonmötet ringer min läkare såklart. Ska börja äta blodtrycksmedicin pronto och sen blir jag kallad på tillhörande undersökning. Kul! Jag sa att det nog är tillfälligt för att det är rörigt omkring oss nu. Det är ju ärftligt och morsan har ju haft/ har (?) högt tryck... Grattis mina barn ;)) Hämtar medicin snart och knaprar på så blir det nog bra. Precis städat klart hos maken nu, skönt när det är gjort. BRB

Av Veronica Rosqvist - 1 december 2014 00:04

Är det nu när mormors lilla lämnat efter en hel helg för första gången. Det var en tuff helg men mycket mys med. Hon har det inte så lätt den lilla. Hoppas hon kommer till ro nu- inget är som mamsens famn när man är lite extra klen. Suss gott i natt mormors skatt. Jag har sovit som en stock i soffan och hoppas kunna sova i natt ;) Mysig första advent- den vakna tiden :D BRB

En liten "apunge" klänger fast runt mormors arm <3

Ovido - Quiz & Flashcards