vimsan71

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Veronica Rosqvist - 19 december 2014 10:25

Husvakt och lite smått råttsanerare igår. Håret blev bra såklart. Gunilla på Kickan & Co hon kan hon. Inget möte som jag kunde vara med på men det gjorde visst inget för bistånd på LSS hade visst inga frågor då allt var så bra beskrivet, tydligen. Paula hämtade mig och lilla M hos Denise eftersom jag gick dit ändå. Vi åkte hem till Dom och P bjöd på supergod fiskgratäng. Lyx! Skadedjurssaneraren kom vid 13 och jag vimsade runt efter kattvindar och nyckel dit :)) Det blev till sist så att dom fick grejer kvar att placera ut själva så nu hoppas vi att det hjälper. Lilla M hade lite stökigt med kramper annars flöt allt på. Julgranen är klädd- jag tycker den ser ut att ha blivit överkörd av en lastbil men det blir jul ändå :D Jag är klen och väntar på att läkaren ska ringa ang provsvaren... BRB

Mormors lilla vakna skrutt <3

Sånt gottis får man när man är husvakt :)

Ovido - Quiz & Flashcards