vimsan71

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Veronica Rosqvist - 22 december 2014 00:26

Med goda grannar igår. Blev lite rörigt eftersom jag fick bestämma och inte kom ihåg hur jag bestämt ;) Vi har farit runt och inhandlat lite mer julklappar idag, alla som vi skulle ha fanns såklart inte. Mer får införskaffas av maken i morgon. Jag får köpa mina sista på tis då jag åker in till stan. Vi har rullat en herrejösses massa köttbullar och griljerat skinkan, knäck är kokad och lilla M ville tydligen träffa mormor så hon fick vara med i stöket. Så mysigt men lite kaosartat. Äh, ingen mening med att styra upp för mycket här hemma nu innan allt är klart känner jag. Om nån vill städa är dom varmt välkomna men jag hoppar det just nu BRB

Nu ligger jag i min renbäddade säng- redo för John Blund. Godnatt fina ni som följer mig/ oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards