vimsan71

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Veronica Rosqvist - 29 november 2014 15:30

Med en liten M... Ja, hittills är vi uppe i ett A4 från 19- tiden igår... Det finns att göra. Man tänker inte så mycket på vad man faktiskt gör och hur mycket det är, jag har säkert ändå missat nåt. På mån har vi tel möte med ett assistans bolag. Underbart team (det vi sett hittills) ;)) Ser mycket fram emot den resan som dom kommer ta oss med på. Naglar är klippta på liten och det som ingår... :) Svårt att måla naglar på ett krampande barn bara. Nä, det är inga stora kramper- då hade jag inte fortsatt måla utan haft fullt upp.

Hänger lite över en kudde- mormor ville ha bort slem jag ville sova. BRB

Av Veronica Rosqvist - 29 november 2014 00:59

Blev det för dom. Problem med segt slem. Adrenalin och kortison fick hon. Jag har jobbat idag och vid 19- tiden kom ett litet knyte till mormor. Det har varit mycket krampande men hon har inte slemmat och det är bra. Hon fick adrenalin vid 23 ca och nu vid sovdags har jag adrenalin och inhalatorn till det + kramplösande bredvid mig på sängbordet. Hon sover så gott just nu och jag ska prova med :)

Så här avslappnad kan man väl få vara jämnt BRB

Ovido - Quiz & Flashcards