vimsan71

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Veronica Rosqvist - 4 november 2014 10:26

Hem från Bjurs gick smärtfritt för dom. Lilla M sov i stort sett hela vägen. Hon blev trött av omställningen tydligen :) Jag har haft jävulsk mensvärk i flera dygn, jobbade igår med darriga ben, kramp i magen, kallsvett och yrsel. Är hemma från jobbet idag, pallar inte jobba heldag så här. Så mycket tabletter som jag ätit senaste dygnen har jag knappt fått i mig sammanlagt i hela mitt liv (jag överdriver typ aldrig). Firade Denise på em/ kvällen, hon blev hela 22 år! Bara 2 år yngre än jag ;) Miranda var väldigt slemmig och fick då lov att sitta hos mormor.... Mys!! Läkaren från Uppsala ringde och tyckte att ena kramplösande medicinen (Topimax) ska ökas på lite både morgon och kväll. Håller tummar och tår för att det ger effekt! BRB

Ovido - Quiz & Flashcards