vimsan71

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Veronica Rosqvist - 22 augusti 2015 21:33

lagd bakom oss. Man ska inte behöva vara med om att begrava sitt barn/ barnbarn. Det är inte rätt. Det var jordbegravning och jag fick tillsammans med min man, Anton och Denises pappa bära kistan. Jag har haft sån ångest så jag tror inte ni förstår. Innan. Dagen D var jag fokuserad på uppgiften, så fokuserad man nu kan bli... Det var en jobbig begravning såklart men den var så fin <3 Vacker sång och sånger som betydde mycket och verkligen var Miranda. Nu ska vi försöka ta in detta ohyggliga bara... Det är ju så att man inte förstår fortfarande. Vet inte hur man ska må när det sjunker in. Det är inte bara tråkigheter i vårt liv just nu. Denise och hennes Anton förlovade sig idag. Så roligt och hon är så värd all lycka- ja han med såklart. Sen är det så finurligt att vi från vår altan ser upp till Mirandas grav och ljusen som brinner på kvällen. Så bra plats :) BRB

Fina hjärtat från oss

Ovido - Quiz & Flashcards