vimsan71

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Veronica Rosqvist - 18 februari 2016 11:04

Snart 4v med magras. Det här är det värsta i magåkommaväg jag varit med om. När man inte hinner tugga ur munnen innan man får kuta. Kramper, kallsvettningar, illamående, ont i tarmarna och yrsel. Rådet jag fick var att lägga in mig på infektion ett par dagar. Jag kände att det var bra att börja med husläkaren. Där togs det en snabbsänka och blodsocker. Ett avföringsprov ville dom ha även... För det är ju så lätt- när man vet hur det kan låta/ lukta- när utanför toadörren sitter folk... Som att det inte räckte med det så kommer nån @&%# och rycker i handtaget... Ja det var bara att gilla läget det. Loperamid utskrivet och sjukskriven till 22/2. Bara att hålla tummarna för nu är jag less på all toatid. När man tom tycker en telefontid känns jobbig. Planen är att åka till Bjurs på fre. Då hoppas jag pillren gjort sitt. Jag var kanske inte jättesmart igår, då åt jag 3 pizzaslicar. Trött på att äta tråkig mat och så yr att jag inte kunde stå längre stund. Ja, så fick det bli! Men det var inte så gott som jag tänkt och inte blev den väl emottagen. Ja, men vilken dag som helst nu är det nog bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards