vimsan71

Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Veronica Rosqvist - 1 februari 2016 11:39

Efter att mageländet har spökat i över en vecka och sänkt mig (eller nä, så lätt gick det inte. Jag har jobbat och tränat 4ggr förra veckan varav en gång med pt). Jag har varit väldigt trött iaf och som jag förut skrev så lämnar jag nu trötthet, magplågor och oro- framför allt- bakom mig. Ser fram emot att nojja mindre, kanske det gör magen gladare också. I helgen som kommer åker hela familjen annorlunda upp till Bjurs med bonusungar, alla mina egna med hundar och svärsöner och även en kompis till ena svärsonen. Ska bli superskoj!!! Förhoppningsvis blir jag ledig från 11 på tors och åker i så fall med äldsta ungen min upp. Så härligt att få rå om alla och det ger sån sinnesfrid och själaglädje att hjärtat spritter <3 Det bästa är att dom inte kommer undan så långt ;) BRB

Ovido - Quiz & Flashcards