vimsan71

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Veronica Rosqvist - 11 september 2015 11:02

ska jag börja jobba igen. Närmare bestämt på tisdag. Jag behöver komma in i rutiner igen och kommer köra på full tid, funkar inte det så får jag backa tillbaka. Jag tror ju inte riktigt på att man bara dör och sen är borta- allt blir svart liksom... Så jag bad en tjej i en FB grupp att läsa av foton på lilla M. Hon vet inget från början och det jag fick tillbaka var förbluffande och så träffande. Det värmde mitt hjärta! Jag har fått på tok för många tecken från de mina på "andra sidan" för att vifta bort det som tillfälligheter. Även lilla M gör sig påmind vilket känns ljuvligt! Ni som tycker jag svamlar nu- tyck gärna det men racka inte ner på mig för det som är min verklighet- jag respekterar att ni tror annorlunda. Idag blir det att hämta mer betongalster som Malin fixar. Superfina! Middag med grannarna står också på schemat. BRB

Ovido - Quiz & Flashcards