vimsan71

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Veronica Rosqvist - 31 juli 2015 12:28

infann sig igår. Den gör sig lite påmind idag med men nu är jag mer kreativ igen. Har lite saker jag behöver/vill göra. Det verkar vara det som håller mig flytande nu. Fick även alla skogens mygg på vänsterhanden när vi plockade svamp och kliade på dom i sömnen igår natt. Resultatet blev att handen såg ut som en handboll med vätskeblåsor. Det gjorde att jag inte kunde göra så mycket nytta heller. Betapred och Atarax- självmedicinera bara så blir det bättre ;) Ska försöka ta mig igenom några affärer idag, känns tungt men här kan jag ju inte sitta hela livet. Kram till er som läser.

Så mycket konstigt har hänt så ibland undrar jag vad det lilla livet egentligen var kapabel till <3

Min

Denises

Ljuvliga blommor- dom finns en plan för

Fick en fin bild av Frida, en i lilla M's "familj" Underbart söt <3

Ovido - Quiz & Flashcards