vimsan71

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Veronica Rosqvist - 18 december 2015 11:07

Så är det inte bara avsaknad av snön som gör att den rätta känslan inte infinner sig. Det är även en annan, mycket större saknad. Jag får en känsla av att denna jul kan bli en av dom tyngsta i mitt liv- och tro mig jag har haft tunga jular. Detta är tungt på ett helt annat vis. Det vi kan hoppas på är nåt tecken på att vår lilla saknade ger oss nåt tecken på att hon är med oss på julafton (jag vet att hon kommer vara det när vi alla är samlade- inte vill hon missa det). Det vore min bästa klapp. Det kommer vara tomt utan tomtenissan i soffhörnet och jag förstår att det blir "lättare med tiden" men just nu är det allt annat än lätt att glädjas åt julen. Vi åker till Bjurs sen och det blir skönt att lämna julen bakom sig, typ. Det kommer bli bra med alla oss på samma plats kan ju inget gå fel... Men... All I want for Christmas is you <3

Ovido - Quiz & Flashcards