vimsan71

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Veronica Rosqvist - 6 december 2015 23:31

Både psykiskt och fysiskt. En 50 timmars vecka, jag jobbar 90%... Jag tog semester en dag för att gå till kuratorn en sista gång. Jag hann dessutom med att städa på makens verkstad, få zonterapi och julhandla en liten skvätt den dagen. Vivvi tid, men full fart. Lediga dagen spenderades med fortsatt julhandel, vilket var supernajs men med en huvudvärk som hållit i sig i snart en vecka och ingen riktig "återhämtning" så är jag rätt slut nu. Jag är i vanliga fall känslig för stress och nu än värre. Bara att se schemat för en sån vecka stressar mig. Ska bli skönt att vara ledig imorgon och göra ingenting, typ. Vi har möblerat om en del, jag är jättenöjd :) Haft tid att ägna oss åt varann, jag och Jimpa vilket blir alltmer sällan känns det som. Vi tänder ljus hos lillfisen som slocknar i ett killevipp i stormen, men ljusen räcker länge. Nä, nu måste jag sova så jag orkar vara ledig imorrn ;)

Nytt bord och matta, soffan beg. Blev bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards