vimsan71

Alla inlägg under mars 2015

Av Veronica Rosqvist - 2 mars 2015 11:59

idag men hon är sjuk. Blev till att vara lite effektiv istället så jag rensade ur Lovisas garderob. Lovisa läs inte nu men totalt 6 kassar är urrensade. En del saker var bara att slänga, annat ges bort :) Så skönt att ha det gjort och nu kanske fröken hittar nåt som passar att ha på sig. Nu sitter jag i soffan i en hög. Tvättar och ska kolla ifatt en massa "det okända" som vi spelat in. Det är inget synd om mig. BRB

Mitt sällis- lika aktiv som matte :p

Av Veronica Rosqvist - 1 mars 2015 22:45

extra nu. Cissie åkte och hämtade Albin medan jag friserades. Jag skulle ringa när jag var klar. När jag tar upp luren har jag ett missat samtal från C. Jag ringer upp och hon säger "Vart har du varit?" "Hos frissan ju..." "Nä, vi var där och A skulle gå in och hälsa på dig men du var inte där" Snacka om att man fick en makeover när dom inte känner igen mig ens :D Vi shoppade lite och sen hämtade maken mig. Vi åkte hem och jag bytte om för After Work med kollegor. Jättekul men sen blev det dags för Bjursås (en kisspaus på vägen). Där blev vi inbjudna till grannarnas husvagn på mer partaj. Vaknade 8.30 ca och var pigg. Vid 9-tiden fick jag gräslig mensvärk och tog piller och gick och lade mig igen. Maken febrig och sov i stort sett hela dagen. På kvällen kollade vi mello och åt fruktsallad, glass och chokladsås med grannarna. Sen sov vi igen :) Vi kan roa oss vi när vi är barnlediga :P Dags att sova snart igen. Nya tag i morgon! BRB

Kollegorna :)

Mello bubblor

Ovido - Quiz & Flashcards