vimsan71

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Veronica Rosqvist - 6 mars 2015 13:58

så jag har inte haft så mycket att skriva om. Assistenter går introduktion för fulla muggar hemma hos Denise. Då behöver ju inte jag vara där just då. Vi var iaf och badade i tisdags och då var även en assistent med. Miranda var inte i toppform, ville nog helst sova ;) Krampade mot slutet och då avbröt vi. Jag har varit astrött denna vecka efter jobbet. Det är vår så jag är inte förvånad. Denna årstid suger musten ur mig. Pollen säsongen har startat :( Idag var det då Regnbågen igen och dags för nya upplevelser. Samlingen sov hon sig igenom men sen gungade hon, hoppade studsmatta, körde Pilatesboll, vibrerade loss och snurrade på vib. plattan så hon blev helt slut. Vi hade även bollkrig. Lovisa, jag och Miranda var i "badet" och Denise på kanten. Lilla M blev sur när hon fick en boll i ansiktet. Där gick gränsen ;) I kväll kommer hon för att stanna hela helgen. Hon har precis påbörjat sin kortisonbehandling. Hoppas det hjälper henne få bukt med kramperna. Nu ska jag vila mig i form för helgen BRB

Ovido - Quiz & Flashcards