vimsan71

Alla inlägg under oktober 2014

Av Veronica Rosqvist - 8 oktober 2014 00:28

Är ordningen återställd. Finaste sover bredvid mormor... <3 Hon fick även mitt soffhörn innan- det är inte många som får det ;) Hålla morfar i handen och titta på tv BRB

Av Veronica Rosqvist - 7 oktober 2014 00:11

Så är man väl på banan igen... Jobbat första dagen idag. Helt slut. Svettades, frös och slarvade bort nycklar för en dam... Great! Kom hem och sov ca 2 tim sen kom grannarna och lämnade lite saker dom köpt när dom var utomlands. Dags för sömn igen nu. Ska ha lilla M imorgon natt, längtar <3 Fick ett superfint armband på posten idag. En del av summan jag betalade för det går till CP skadade. Win win situation!! BRB

Av Veronica Rosqvist - 1 oktober 2014 16:23

Känns lite bättre nu, fortfarande blir jag helt slut så fort jag gör något. Men gör inget då männska- tänker ni. Fast det går inte att vara helt still. Jag försöker så gott jag kan faktiskt ;) Har träffat min bästa medicin lite, lilla M. Det livar upp en klenis. Var med på vaccination igår då modern inte supergillar när dom sticker sprutor i det lilla livet. Idag bär det av upp till Bjurs för uppställning av husvagnen och förhoppningsvis kurering. Maken har fått en släng av min sjuka med. Man ska dela med sig har jag hört :D Jag har bakat lite då Lovisa blivit tonåring <3 BRB

Ovido - Quiz & Flashcards