vimsan71

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Veronica Rosqvist - 27 oktober 2014 20:13

Idag. Följde med maken in till stan i morse och städade på hans verkstad. Sen skaffade jag mig en fuskbränna ;) bokade klipptid och hämtade lilla M som fick följa med till mormors jobb och LSSen för att ordna så det blir lön även nästa månad. Mina kollegor fick träffa henne och tiden drog iväg lite lätt... Vi fick inte vara borta längre än till 13 sa D... 12.20 ringde hon och undrade om vi snart var tillbaka. Det var vi inte. 12.54 var vi på plats. Håret klipptes så mitt eländiga friss försvann. Fika på stan hann jag med i sällskap av fina Frida och hennes goa mor :) Supertrevligt! En tur till V- ås tog vi även och sålde Kevins moppe... Sen hem, korv och bröd blev det så kulinariskt till middag :p BRB

Ovido - Quiz & Flashcards