vimsan71

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Veronica Rosqvist - 1 februari 2015 14:23

Var jättebra, rekommenderas. Som jag trodde blev det gråta av. Nu är jag inne på nästa gråtabok.

Underbara, oskyldiga barn som mår så dåligt. Mitt hjärta brister. Mitt lilla annorlunda barnbarn är här just nu och hälsar på. Mamma är iväg och rider med en kompis.

Hon glömde ta med matslangen till gastrostomin så det var bara att vända hem igen. Nu har jag en hel hög här. Sugen har stått här sen sist hon var här. Tur att det inte har krisat! Inte lätt att ha 2 boenden när man har så mycket saker som ska fraktas emellan...

Här är morgon och kvällsdosen medicin som vår lilla sessa får. Sen är det slemlösande och luftrörsvidgande. Har säkert glömt nåt. Viktigt att lägesändra mellan varven också.

Söta tår kikar ut under filten :) BRB

Ovido - Quiz & Flashcards